Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Säljråd för canon 350d

Produkter
(logga in för att koppla)

oge0627

Medlem
Jag ska sälja min canon 350d nu eftersom jag har köpt mig en 30d istället. jag undrar om någon har något tipps vart jag ska vända mig för att sälja kameran tex butik eller internetsida som jag kan annonsera ut på?

vilket pris kan jag ta för kameran, kitt optiken 18-55 plus ett soligor uv skydd?

Damm på sensorn skrev:
fast ett inlägg här är nog ännu bättre ;-)

Stämmer nog!

Ett nytt svensksålt kit kostar 8200 så ett lämpligt begpris kanske är 5000-6000 om det är vad som kom i kartongen från början du säljer. Ett beg soligor Uv filter betingar inget värde alls i stort sett.

När det gäller kameragrejor är Tradera bäst. Du vet att det blir sålt, när det blir sålt och det blir som regel ett marknadsmässigt pris.

Sålde hela min Nikon utrustning på tradera och fick ut mer än jag räknade med att få via vanlig annons på FS.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar