Annons

Sälja min Olympus

Produkter
(logga in för att koppla)

SmirreE

Medlem
Hej,

Jag har nu funderat på att kliva upp ett par snäpp i kameravärlden och har nu en liten fråga ang. min gamla kamera. Vad tror ni att jag skulle få ut för en sån här:

Olympus E-520
Olympus Zuiko Digital 40-150mm 1:3.5-4.5
Olympus Zuiko Digital ED 14-42mm F3.5-5.6

Dubbla batterier, Skivor, 2st väskor m.m.

Köpte den för ungefär 4 år sedan.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

mvh, Fredrik
 
Hej,

Jag har nu funderat på att kliva upp ett par snäpp i kameravärlden och har nu en liten fråga ang. min gamla kamera. Vad tror ni att jag skulle få ut för en sån här:

Olympus E-520
Olympus Zuiko Digital 40-150mm 1:3.5-4.5
Olympus Zuiko Digital ED 14-42mm F3.5-5.6

Dubbla batterier, Skivor, 2st väskor m.m.

Köpte den för ungefär 4 år sedan.

Tacksam för all hjälp jag kan få.

mvh, Fredrik

Till min stora förvåning hittade jag två avslutade auktioner på tradera som slutade på hela 2563 kr resp 2999 kr. Hade faktiskt trott på dryga tusingen för hus+kit och under tusingen för 40-150. Det är ju ändå en rätt antik kamera i ett dött system.
 
Till min stora förvåning hittade jag två avslutade auktioner på tradera som slutade på hela 2563 kr resp 2999 kr. Hade faktiskt trott på dryga tusingen för hus+kit och under tusingen för 40-150. Det är ju ändå en rätt antik kamera i ett dött system.

Dött är det ju inte, däremot väldigt vilande. Olympus har bekräftat en uppföljare till E-5 som använder 4/3-teknik.

Till TS: Lägg ut det på Tradera. Här på FS får du nog inte mycket för det tyvärr.
 
nä, jag sålde mitt 4/3-system för ett halvår sedan, fick inte mycket för det :(

hade du haft lite värre gluggar hade det ju kanske (kanske) varit en idé att se vad som kommer till hösten, för då borde det komma nåt nytt att sätta 4/3-gluggarna på
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.