iSolen.se
Guest
Den är både skarp och högupplöst nog för att det ska vara tydligt att att bilden inte "klart utpekar viss person".
Har du har tillgång till orginalet? Annars har du lyckats bryta mot samplingsteoremet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den är både skarp och högupplöst nog för att det ska vara tydligt att att bilden inte "klart utpekar viss person".
Det handlar i så fall om en webbsida, så den lär inte publiceras högupplöst utan troligen i liknande storlek som i den här tråden. Jag hade gärna frågat personen om lov, bara jag vetat vem det är, men det gör jag inte!
Har du har tillgång till orginalet? Annars har du lyckats bryta mot samplingsteoremet.
Webbsida? Det är väl din bild?
Läs om, läs rätt.
Skriv om, skriv rätt.
Okej. Vilken del av "Den är både skarp och högupplöst nog för att det ska vara tydligt att att bilden inte "klart utpekar viss person"" är det du tycker är svår att förstå?
Jag förstår.Okej. Vilken del av "Den är både skarp och högupplöst nog för att det ska vara tydligt att att bilden inte "klart utpekar viss person"" är det du tycker är svår att förstå?
Jag förstår.
Skit detsamma om det är 400x400 eller massor av pixlar.
OM man känner personen väl kanske man kan se vem det är men det innebär inte att man i en domstol anser den avbildade är utpekad.
Just det är pudelns kärna som inte är definierat.vad menar man med "utpeka"?