Annons

Sälja bild till flera tidningar?

Produkter
(logga in för att koppla)
HAHA kul å höra , nu skulle ju iof inte detta vara en tråd om att kommentera bilden men :p. Eftersom jag är för snål för att skaffa bronskonto så får jag ladda upp nästa bild på freda, kan ladda upp denna då å försöka få kommentarer.


MVH Billy
 
Det var skojiga bilder, men sidan fungerar rätt dåligt i Firefox (bilderna blev oerhört små) ;)
 
ok , ska se vad jag kan göra åt saken. Något bättre för firefox blir det inte idag men ja ska jobba på det :). Men kul att höra att du skippar internet explorer , ska va firefix eller safari(mac).

MVH Billy
 
HDFS) (KGS skrev:
Om du inte avtalar något annat så har du full rätt att göra vad du vill med DIN bild. Men vänta med att publicera den här eller annorstädes till du vet mer om hur din köpare vill ha det o vad du får för det.

Jag vet en snubbe som krängde några bilder till Expressen, som ställde som enda villkor att Aftonbladet inte skulle få tillgång till bilderna. Det avtalet gäller än, över ett år efter publiceringen. Däremot har andra tidningar o media publicerat bilderna o jag kan själv sälja dem eller låta bildbyrån göra jobbet.

Hm undra va den snubben heter :) Bra pröjs fick han iaf.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.