Annons

Ryggsäck kombo packning + foto

Produkter
(logga in för att koppla)

nike83

Medlem
Jag ska till Thailand och har tidigare funderat på en ryggsäck för min kamera, då jag är lite trött på min lilla väska.
det är en himla djungel bland väskor och det är ofta dålig info om dem!
Jag har kravet att man ska få med sig lite andra grejer (förutom kamera och objektiv), som vattenflaska, något klädesplagg och kanske lite matsäck. så någon kombination av foto/"vanlig" ryggsäck skulle vara perfekt!

Kravlista:
EOS 60d (inkl. standard objektiv)
2st objektiv (70-200 + macro 100mm)
vattenflaska, kläder mat
vattenavstötande (inte dränkbar, men kanske inte som en svamp heller)
prisvärd

jättetacksam för förslag på ryggsäckar!

// Fredrik

Hej,

allt är en fråga om budget, men jag har en Lowepro fastback 350 som jag tycker funkar utmärkt till det du beskriver. Min mest använda kameraväska... funkar både i Thailand och när man skall åka skridskor med barnen. Det enda jag skulle vilja ha ytterligare är AW skydd, nu har jag med ett "löst" överdrag som är till min ThinkTank väska.

Lycka till!
/Martin

Hej,

allt är en fråga om budget, men jag har en Lowepro fastback 350 som jag tycker funkar utmärkt till det du beskriver. Min mest använda kameraväska... funkar både i Thailand och när man skall åka skridskor med barnen. Det enda jag skulle vilja ha ytterligare är AW skydd, nu har jag med ett "löst" överdrag som är till min ThinkTank väska.

Lycka till!
/Martin

jag tror kanske LowePro Photo hatchback AW 22L skulle funka om jag hade fått plats med mina objektiv, som inte vekar få plats....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar