Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Runde 1-7 juni 2009

Produkter
(logga in för att koppla)

Stefan_BOJ

Aktiv medlem
Hejsan,

Jag och svärfar ska till runde den första helgen i juni. Har verkligen sett fram i mot detta, reser mycket, men runde, det ska bli något extra!

Såg till min förtjusning att det låg en annons ute på fs om en resa till runde den 1-7 juni i år. Samma tid som vi är där!
Ville bara kolla om någon ska med härifrån?
Kul om vi kan träffas! Galna svenska fotonördar, sådana finns det inte för många av! :)

Mvh

Stefan

Hej Stefan!

Det är jag tillsammans med Ove Lundqvist som står bakom Fotoresa i Örebro HB annons till Runde 1-7 Juni.

Det blir tredje gången som jag och Ove besöker fågelön i och med detta besök. Vi kommer att ha med oss fyra gäster som alla är medlemmar här på Fotosidan.

Du får gärna kontakta mig eller Ove för mer information om var vi kommer att bo. Har du några funderingar om resmålet, färdvägar eller dylikt så kan du givetvis även då kontakta oss. Våra kontaktuppgifter finns på vår hemsida.

Du har även ett repotage från en tidigare resa här.

Mvh

Johan Maxe
Fotoresa i Örebro HB

Tack johan,

Det var det repotaget som gjorde att vi bestämde oss för att resa nu i vår! Väldigt motiverande!

Du får nog ett mail indimpandes snart :)

Mvh

Stefan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar