Annons

Rubriksättning

Produkter
(logga in för att koppla)
Lars Johnsson skrev:
Det är helt ok att spekulera om man vill det. Bara man kallar det att spekulera också, och inte något annat.

bra, och det är ju precis vad jag gjort. Så varför gnäller du?

I bloggen står inte ett ord om att vi vet vad som säkert ska komma och jag uppger på vilka uppgifter som jag bygger mina spekulationer.

Jag kan nu bidraga till ryktena (observera att detta är rykten, inte fakta) med att lägga till att en "källa" uppger att det ska komma en fullformatskamera i pansardivisionsklassen, kallad 4D, och en plastifierad variant som heter 45D, eller nåt sånt.

Den som lever får se. Detta var alltså rykten, sa jag det tydligt nog?

apersson850 skrev:
Fnys. Det som Fröderberg svamlat ihop i Kamera & Bild kunde jag själv ljugit ihop på en halvtimme.

Verkar vara väldigt täta skott mellan avdelningarna på Canon, eftersom ingen verkar veta någonting alls än?

Det tvivlar jag inte på att du kan :)

God-natt...........

I den här tråden finns några klara sanningar. 22 sept och 26 aug och de som Canon skriver i sin inbjudan till pressen: "På visningen ges möjlighet att titta närmare på det senaste inom digitala kompakt kameror, digitala systemkameror, videokameror samt skrivare."

Tror inte som du Lars Johnsson att Canon kommer att visa upp 1DsMkIII, 1DMkIII, 5D, 40D, 450D, 400D och 1000D som sina "senaste" EOS kameror på sina presskonferenser 26 aug och 22 sept som sina nyheter.

Men du är helt fri att tro de själv...

Sådär, nu tar vi och lugnar ner oss lite. Släpp hörnstolpen och kom in i matchen. Det vi med säkerhet vet är att Canon kommer att presentera nya modeller <punkt>.

Mera nyheter från Canon??

Jaha ja...vad är det som händer den 22:a september?? Kommer det en ytterligare Eos-modell det datumet??
Mvh Thomas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar