Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Roligaste bilden på Fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kul tråd det här. Den där basketbilden är bara för charmig. :) Kul att mina skakande reportage från Legoland uppskattas.

Jag har säkerligen sett hur mycket roliga bilder som helst här på fotosidan, men senildement som jag är kommer jag inte ihåg dem i detta nu. Däremot minns jag att jag sett en fullkomligt fantastisk bildserie på fotosidans norska motsvarighet foto.no.

http://www.foto.no/cgi-bin/bilder/v...oreningsid=&nomenus=&serieid=860&brukerid=634

”Påskeharen” heter serien, men dess engelska titel ”the fall of the Easter Bunny” är nog mer talande. Under den andra bilden i serien finns en förklaring till hur det kunnat gå så illa för den stackars haren. Fotografen har många fler roliga och sevärda bilder utöver dem i denna serie.
 
Fotograferade hus (ett kvarter) i Luleå en sommar för några år sedan, när jag sedan började förstora och syna bilden såg jag detta på en balkong (ett grovt utsnitt ur bilden) Höh...
 

Bilagor

  • kvinna.jpg
    kvinna.jpg
    49.8 KB · Visningar: 1,040
Kem skrev:
Fotograferade hus (ett kvarter) i Luleå en sommar för några år sedan, när jag sedan började förstora och syna bilden såg jag detta på en balkong (ett grovt utsnitt ur bilden) Höh...

Antingen är jag humorlös eller också är jag blind, men jag hittar tyvärr inte det lustiga i den bilden. Sorry, men jag behöver nog ett utpekande här... :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.