Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Roligaste bilden på Fotosidan?

Produkter
(logga in för att koppla)
Grönbeck skrev:
Antingen är jag humorlös eller också är jag blind, men jag hittar tyvärr inte det lustiga i den bilden. Sorry, men jag behöver nog ett utpekande här... :)

iom att det är ett grovt utsnitt av bilden så såg han väl inte i foto-ögonblicket att det sitter en snubbe å glor på honom... =) (obs, min tolkning)
 
Grönbeck skrev:
Antingen är jag humorlös eller också är jag blind, men jag hittar tyvärr inte det lustiga i den bilden. Sorry, men jag behöver nog ett utpekande här... :)

Ah...kanske skulle förklarat bättre:)
Det är en kvinna som jag gissar solade topless eller bara inte ville vara med på bild och gömde sig då så att man bara ser ögonen och pannfläsket när jag stod där ute på på piren och viftade med objektivet. Jag såg alltså inte denna männska där bakom stolen vid fotoögonblicket.

Tycker du ändå inte att bilden är rolig så är det ok Bengt, det kan nämligen vara min dåliga humor som inte riktigt når fram:)

Ha det gott


/ Kenneth
 
Kem skrev:
Ah...kanske skulle förklarat bättre:)
Det är en kvinna som jag gissar solade topless eller bara inte ville vara med på bild och gömde sig då så att man bara ser ögonen och pannfläsket när jag stod där ute på på piren och viftade med objektivet. Jag såg alltså inte denna männska där bakom stolen vid fotoögonblicket.

Tycker du ändå inte att bilden är rolig så är det ok Bengt, det kan nämligen vara min dåliga humor som inte riktigt når fram:)

Ha det gott


/ Kenneth

Är du säker på att det var/är en kvinna Kenneth... ser ut som en gubbe ;) ;) ;)
 
Gunnlaug skrev:
Är du säker på att det var/är en kvinna Kenneth... ser ut som en gubbe ;) ;) ;)

Höh...en gubbe hade aldrig idats resa på sig och flytta sig för en fotograf utan hade snyggt suttit kvar i för små shorts och ölmage:)

/ Kenneth
 
Kem skrev:
Höh...en gubbe hade aldrig idats resa på sig och flytta sig för en fotograf utan hade snyggt suttit kvar i för små shorts och ölmage:)

/ Kenneth

Vaddå flytta på sig. Som jag tolkar bilden så sitter han/hon i en solstol som står med ryggen mot vägen. Framför honom/henne står en annan stol med ryggstödet ut från huset och skymmer honom/henne. Alltså han/hon sitter stilla i sin stol och blir skymd av en annan stol. DVS personen gömmer sig inte alls.
 
Mr.Berg skrev:
Vaddå flytta på sig. Som jag tolkar bilden så sitter han/hon i en solstol som står med ryggen mot vägen. Framför honom/henne står en annan stol med ryggstödet ut från huset och skymmer honom/henne. Alltså han/hon sitter stilla i sin stol och blir skymd av en annan stol. DVS personen gömmer sig inte alls.

Nope, den som är där på bilden har krypit ihop bakom stolen rädd för fotografen eller något annat. Eftersom detta är ett av Luleås bästa balkonglägen sitter det ofta många där och solar sig (kanske inte då gömd bakom en annan stol eller så) och tittar på båttrafiken i södra hamnen.
Tolkning är dock fritt för alla givetvis:)

/ Kenneth
 
Senast ändrad:
Ok, då bidrar även jag med min roligaste:
Leopardtanga

Men eftersom många här verka gilla tuttenuttigt gulliga djurbilder så tycker jag att den här är lite kul faktiskt:
Säg cheese!

Säkert manipulerad men hur har jag inte fått reda på.
 
Fåglar har aldrig varit min grej. Svanjävlarna moonade åt mig sist jag försökte!
 

Bilagor

  • monande-svanar.jpg
    monande-svanar.jpg
    39 KB · Visningar: 1,063
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.