Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Roliga idéer för WFS-träffar
- Trådstartare Picture
- Start datum
Larsdotter
Aktiv medlem
Lessen mina vänner men jag måste svika er denna gången (åxå). Min morfars begravning blev satt till den dagen och jag tror inte att jag är sugen på nån träff efter det. Nästa gång...
ErikNygren
Aktiv medlem
Hej.. jag var på TorsbyMârten under helgen.. ja knäppte några bilder på folk.. är det ok för mig att lägga upp någon sådan bild utan att ha någons tillåtelse?
jag såg någon mer som gick runt med en kamera modell Canon EOS.. Tamron eller Tokina objektiv såg det ut som, någon härifrån som ja såg?
en kille va det..
jag såg någon mer som gick runt med en kamera modell Canon EOS.. Tamron eller Tokina objektiv såg det ut som, någon härifrån som ja såg?
en kille va det..
ErikNygren
Aktiv medlem
okej.. då va det nog nån av er.. såg bara bakifrån å en kamera på axeln..
personerna på bilderna går rakt fram på gatan..
personerna på bilderna går rakt fram på gatan..
lottawe
Aktiv medlem
Bara de inte är kränkande borde det vara ok sålänge det inte är i reklam. I konstnärligt och journalistiskt syfte (fotosidan är väl konstnärligt?) kan du alltså publicera allt som inte är kränkande för personen på bilden oavsett tillstånd eller inte.
(I reklam är det lagen om namn och bild i reklam som gäller, i andra lägen som här på fotosidan t.ex är det PUL.)
(I reklam är det lagen om namn och bild i reklam som gäller, i andra lägen som här på fotosidan t.ex är det PUL.)
ErikNygren
Aktiv medlem
Okej.. då förstår ja lite mer
Jag skulle gärna vilja lägga upp en bild jag tog när några åkte i en karusell. Det är inga närbilder å dem skrattar bara.. det borde vara ok ? i Bildkritik alltså?
Jag skulle gärna vilja lägga upp en bild jag tog när några åkte i en karusell. Det är inga närbilder å dem skrattar bara.. det borde vara ok ? i Bildkritik alltså?
lottawe
Aktiv medlem
Kul att vi blir ett litet gäng
Statyn vid torget i morgon kl. 18.00 då?
Alla har inte varit med förr men fotonördar brukar ju vara lätta att känna igen Skulle någon tycka annorlunda så har jag iaf en svart Loweprorygga och kan nog lova att jag kommer iklädd jeans. Långt mörkt hår och svarta glasögon kan också fungera som kännetecken.
Jag åker buss och dricker gärna en cider eller så efteråt om fler vill..
Syns.
Statyn vid torget i morgon kl. 18.00 då?
Alla har inte varit med förr men fotonördar brukar ju vara lätta att känna igen Skulle någon tycka annorlunda så har jag iaf en svart Loweprorygga och kan nog lova att jag kommer iklädd jeans. Långt mörkt hår och svarta glasögon kan också fungera som kännetecken.
Jag åker buss och dricker gärna en cider eller så efteråt om fler vill..
Syns.