Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

resesällskap sökes till viebäck 17/5

Produkter
(logga in för att koppla)

mighty mattis

Aktiv medlem
Jag har blivit antagen till infodagen den 17/5 i viebäck. men som vanligt är det aningen problematiskt med kollektiv trafiken. Det är mellan nässjö och Viebäck som det blir lite knixigt. Undrar därför om det är någon med bil som ska på samma info träff som jag som har en plats över den sista biten mellan Nässjö och viebäck.

Hej!
Jag åker från Halmstad. Tycker att det går ganska bra till den sista biten mellan Nässjö och Viebäck. Om det inte löser sig med någon vänligt sinnad bilförare så missar jag den första delen dvs fikan alternativt får åka taxi (vilket kan bli ganska dyrt).

På min tid fanns det kompletteringstrafik i taxi nästan gratis åtminstone helgerna. Kolla med skolan om något sånt går att ordna, eller om det är många som sitter fast, så kanske nån från skolan kan svänga förbi byn.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar