Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Reprofotograf i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

markus

Aktiv medlem
Hejsan

Min flickväns mamma har ett gammalt svartvit porträtt från när hon var 5år eller nått. Det verkar dock som om det sakta börjar blekna/lösas upp och skulle behöva räddas på något sätt. Evtersom jag inte är konservator vet jag inget annat sätt än att reprofota det.

Jag undrar därför om det är någon som vet någon bra reprofotograf i stockholm och vad det i så fall skulle kunna kosta.

hälsar
markus

En chansning vore att kontakta Ludde DeGeer Lab (sök på eniro så hittar du honom).

Han har gedigen sv/v kunskap och känner nog till någon att rekommendera.

markus skrev:
Hejsan

Min flickväns mamma har ett gammalt svartvit porträtt från när hon var 5år eller nått. Det verkar dock som om det sakta börjar blekna/lösas upp och skulle behöva räddas på något sätt. Evtersom jag inte är konservator vet jag inget annat sätt än att reprofota det.

Jag undrar därför om det är någon som vet någon bra reprofotograf i stockholm och vad det i så fall skulle kunna kosta.

hälsar
markus

En skanning och viss datorbearbetning kan göra susen. Framställ sedanhur många exemplar du vill i valfri storlek.

ANNONS