Annons

Reklamintensivt

Produkter
(logga in för att koppla)

Cambo

Aktiv medlem
Börjar bli tjockt med annonser o reklam på sidan. Trodde jag hade kommit in på Cyberphotos sida då jag loggade in. Förstår att det genererar pengar till..ja till vad?
 
Därför att vi vill att den spalten skall handla om foto och inte om hur sajten drivs. Vi har tex inte heller med Fritt forum eller Långa trådar/debatter.
 
Därför att vi vill att den spalten skall handla om foto och inte om hur sajten drivs. Vi har tex inte heller med Fritt forum eller Långa trådar/debatter.
Fler än jag börjar surna på reklam med ovidkommande innehåll. Kan då inte ett forum som många tom betalar för att delta i vara fri från bilreklam och info om taskiga filmer? Är det så magert i kassan att ni måste sälja ut så stor yta?
 
Fler än jag börjar surna på reklam med ovidkommande innehåll. Kan då inte ett forum som många tom betalar för att delta i vara fri från bilreklam och info om taskiga filmer? Är det så magert i kassan att ni måste sälja ut så stor yta?

magert i kassan? jag tycker deras omsättning ökar fint varje år o att omsätta 1,5 mille per anställd är bra. Ang reklamen så är det väl upp till företaget o lägga sin strategi o sedan om du som besökare på sidan inte gillar det så är det dig fritt att sluta vara på fs.
Fast jag tror den stora checken kommer den dan dom säljer fs ;-) under tiden får dom bygga upp den o visa hur mycket den är värd med bla reklam intäkter.
 
det är ialla fall betydligt bättre än TV där får du reklam avbrott 3 gånger per timme här kan du undvika att klicka på reklamen. Och nu menar jag inte statliga tv ifall någon besserwisser kommer ;-)
 
Aha. Bilreklamen är inget som var godkänt så den aktuella bilreklamen borde inte slunkit igenom. Den är stoppad nu. Däremot en bilreklam som mer vänder sig till folk som är ute i naturen, kunde ha varit aktuell.
 
Reklam som poppar upp ideligen

Den reklamen syns bara om du inte loggat in (eller är grundmedlem).

Jag stör mig oerhört mycket på att det poppar upp reklam för en datingsite i tid o otid.
Dessutom blir vissa ord i texten understrukna, alltså markerade som länkar , och där poppar också den här förb....e reklamen upp.

Det stod att det gäller bara om man INTE är inloggad , dvs då skall du få se reklam, men jag är ju inloggad och störs ändå av den !


Mvh // Lennart
 
Jag är silvermedlem och störs inte ett skit av de reklambanners som ligger i kanten. De 349 kr det kostar per år är en piss i missisippi jämfört med vad jag lägger på mitt fotointresse i övrigt. FS tillför mycket med såväl fakta, kul diskussioner, sociala kontakter mm.

Prisvärt är ordet.
 
Tack, var det så enkelt???

Den popupreklamen beror på att du fått in nåt skrot i din browser. Det diskuterades i den här tråden http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=149706

Den här sidan beskriver hur du blir av med eländet: http://botcrawl.com/how-to-remove-text-enhance/

Tack så jättemycket, jag följde ditt råd och nu ser det ut att vara löst ! Jag har precis ominstallerat hela datorn beroende på en havererad hårddisk, så det är väl antagligen där detta har uppstått !

Nu känns det helt perfekt ! Anann reklam ute i kanten stör mig inte ett dugg , utan det var detta som "hoppade in" där jag försökte läsa.....

Tack för proffsig hjälp !

Mvh// Lennart
 
Jag är silvermedlem och störs inte ett skit av de reklambanners som ligger i kanten. De 349 kr det kostar per år är en piss i missisippi jämfört med vad jag lägger på mitt fotointresse i övrigt. FS tillför mycket med såväl fakta, kul diskussioner, sociala kontakter mm.

Prisvärt är ordet.

tummen upp
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.