Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
Är det nån som har erfarenhet av dem? Företaget är tyskt så antagligen skickas grejerna från Tyskland, men det är OK. Priserna är bra och villkoren också. Man har t.ex. en provperiod på 30 dagar inom vilken tid man kan returnera varan. Gillar att informationen på sajten är välstrukturerad och tydlig. Men vet ingen som köpt från dem, så nyfiken på om de är pålitliga.
Jag är inte intresserad av någon av kamerorna de har nu, men hittade dem genom att jag sökte på en modell jag är intresserad av som de haft, men den var så klart såld. För att ni ska få en uppfattning om priserna länkar jag till vad de har inne nu.
Jag är inte intresserad av någon av kamerorna de har nu, men hittade dem genom att jag sökte på en modell jag är intresserad av som de haft, men den var så klart såld. För att ni ska få en uppfattning om priserna länkar jag till vad de har inne nu.
Refurbished Kameror: rekonditionerad & förnyad
Fynda refurbished Kameror. Spara upp till 40% jämfört med nytt. Förnyade av experter med fri leverans, 12 månaders garanti och 30 dagars gratis provperiod.
www.refurbed.se