Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
redigeringsprogram till videokamera?
- Trådstartare T_M
- Start datum
G Nilsson
Aktiv medlem
Köpte canons Hv-30 "mini-hdv" och saknar redigeringsprogram till den... någon som har erfarenhet och vishet att säga vilken man skall välja?
/Tommi
om du kor mac: fcp
om du kor windows: premiere pro
goma
Aktiv medlem
Köpte canons Hv-30 "mini-hdv" och saknar redigeringsprogram till den... någon som har erfarenhet och vishet att säga vilken man skall välja?
/Tommi
Pinnacle studio 14 funkar bra, även till hd . Finns också på svenska.
flygnord
Aktiv medlem
funkar bra med de flesta programmen, se bara till att programmet du väljer kan splitta ljud och bild från varandra, lägga flera ljudspår parallellt (fler än två) och att du kan jobba via en tidslinje istället för bara en vy där varje klipp dyker upp som en ruta, där du inte ser hur långt eller kort det är i förhållande till de andra.
jag har använt/använder Final cut, Premiere pro och Avid, alla funkar bra. Däremot är jag inget fan av iMovie, moviemaker eller pinnacle.
jag har använt/använder Final cut, Premiere pro och Avid, alla funkar bra. Däremot är jag inget fan av iMovie, moviemaker eller pinnacle.
ogren
Aktiv medlem
Jag har provat Premiere Elements och Nero Vision. Nero är enkelt och klarar allt basic men sen är det stopp. Elements är lite segt och kraschar då och då.
En till fråga, vilket filformat ska man använda för att spara HD-filmer? Jag vill ha det som är vanligast så att det bör gå spela upp i framtiden utan konvertering.
En till fråga, vilket filformat ska man använda för att spara HD-filmer? Jag vill ha det som är vanligast så att det bör gå spela upp i framtiden utan konvertering.