Annons

Redaktionskram

Produkter
(logga in för att koppla)

JanOlofHärnström

Aktiv medlem
Nu tycker jag att det är dags för en rejäl kram till redaktionen och dess medhjälpare här på fotosidan.

De gör ett fantastiskt jobb och har fått till en härlig webplats som glädjer väldigt många varje stund, dygnet runt hela året.

De är ambitiösa, rakryggade och står pall när det blåser i forumen.

De förtjänar uppskattning, respekt och varma kramar.

Faktum är att jag varit medlem längre än vad jag fotat. Utan fotosidan hade jag förmodligen inte fått upp det intresset, för det är nog 98% tack vare fotosidan som jag började fotografera. Därför är det väl bara för mig att instämma, ni är värda massor av kramar. Inte dåligt att en webbsajt och dess medlemmar kan få upp ett sånt superintresse, som vid detta laget dessutom utvecklats till att gå ihop ekonomiskt:)

En jättekram från mig med.

PS. Dessutom är det tack vare fotosidan jag återfann en gammal kärlek som blivit ny sedan ett och ett halvt år:) DS.

Senast ändrad:
Jag med!!!

Kram till er i redaktionen från mej med!!!

Fast... jag är totalt beroende och min familj vaknar och somnar till mitt knattrande på tangentbordet. Jag tittar på bilder och läser i forum alldeles för mycket för att det skall vara nyttigt för mej.

Men, det är det roligaste jag har haft på många år. Nej - det kanske lät som om jag inte har något liv...

Jag har annat roligt också, men ingen jag känner har det här fotointresset som jag lagt mej till med. Dom tycker att jag är lite tjatig. Här kan jag hitta andra likasinnade.

Fantastiskt bara det!

SÅ - kram och så vidare till er allihop!

/Catarina

Tack! Det värmer..!!

Redaktionen kommer att spendera 3 dgr helt tillägnade fotosidan fr.o.m imorgon. Vi kommer att kämpa på för allt vad tygen håller för att förnya och förbättra sidan.

Äsch vafan, här kommer några björnkramar från mig också. *kram* *kram*
;-)

fotosidan.se är kanon! En riktigt canonsite har det blivit, i dubbel bemärkelse. :)

Jag måste också ställa mig i skaran av tacksamma medlemmar.

Sommaren/våren 2001 var jag inne och kollade på en sida, fotosidan.se som var något ofärdigt som jag inte begrep.

Hösten 2001 fick jag upp ögonen för adressen igen och till min förvåning var det nu en suberb fotocommunity. Sedan dess har jag varit sidan trogen och inte vänstrat med andra liknande sidor.

Det är i härligt att se att sidan utvecklas i takt med medlemmarna.

Något för framtiden är att man kanske skulle kunna bilda subgrupper inom fotosidan för befintliga fotoklubbar och nybildade sammanslutningar inom fotosidan. Dessa grupper skulle kunna ha sin egen sida liksom som presenterade gruppen och dess medlemmer samt deras bilder.

Jobba på och återigen tack så mycket!

/magnus

Håller verkligen med det som skrivits här. En stor kram på er! Fotosidan har blivit en ny inspirationskälla och ett fantastiskt sätt att visa sina bilder för en större skara samt att dryfta sina tankar om fotografi med likasinnade i forumen.
Hälsn, Nils.

Instämmer i berömmet!

Har själv inte så mycket tid att härja runt här nuförtiden, men visst ser man att sajten utvecklas.

Har inte varit med om en nån som brunnit så för sin sidan som Fotosidans redaktion.

Dessvärre är sidan så pass bra att jag sitter mer och kollar igenom det lysande forumet än är ute o fotar.

Fotosidans redaktion och alla medlemmar som hjälper till att göra fotosidan.se till vad den är, superb, förtjänar en mäktig benkrossarkram (på ett bra sett förstås)

Sällar mig till kramkören!
Redaktionen gör ett fantastiskt jobb som förtjänar all heder!
Ibland har det varit så hårda tag i forumen att jag varit rädd att de ska ge upp och tänka "nu skiter vi i det här och gör något annat".. Men icke!! :)

Jag har lärt mig så otroligt mycket här sedan jag blev medlem i april-02!

Tänk vad tomt det skulle bli om FS försvann...

Jesper - Tacksam medlem

Javisst!! En kram är väl det minsta man kan ge tillbaka!

En, som många skrivit, beroendeframkallande sida där jag tillbringar alltför många timmar varje dag.

De senaste dagarna har jag tänkt "Nej, inte en minut på fotosidan idag", men det GÅR inte. Haha.

Jättekram till er alla som jobbar och sliter med sidan!

Mvh. Adrian

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar