ANNONS
Annons

Rawshooter- uppgraderingen -> ligtroom kom just

Produkter
(logga in för att koppla)
Varför???

Varför ska jag alltid råka ut för allt. När jag trycker på länken tar det evigheter innan det öppnas och vad får jag? Inget serienummer i alla fall. Det var tomt! Någon annan som råkat ut för samma sak?

Bilagor

• suck.gif
    suck.gif
    6 KB · Visningar: 441
funkar för mig
men första försöket fick jag timeout

installerat på min bärbara också, så har reggat två ggr nu och det skall enligt licensen vara max

men fick sen fel då jag installerat själva programmet o efter mtat in nyckeln, dök upp en felruta som inte går få bort
fick logga ur datorn o starta om o starta lr, då gick den vidare

vill du ha hjälpen att funka får du kopiera en katalogen under resources till en som heter sv

Det går rykten om att de som kör Firefox har haft problem med detta ikväll. Har du Firefox? Testa i så fall med IE

Per-Åke, jag fick samma problem men tryckte refresh och då såg jag licensnumret.

Tillägg: men det kan ha varit slumpen...

Senast ändrad:
IE

Jag använde IE och jag tryckte refresh 3 gånger. Försökte också byta till FF med då var redan min adress använd. Jag har skickat en fråga med en skärdump till Adobe. Hoppas på ett snabbt svar....

Hej!
Goda nyheter!!
Jag klickade på nedladdningslänken igen och då gick det att få fram ett serienummer även att jag tidigare hade laddat ned programmet.

Christer

staika skrev:
Hej!
Goda nyheter!!
Jag klickade på nedladdningslänken igen och då gick det att få fram ett serienummer även att jag tidigare hade laddat ned programmet.

Christer

Ah, de kanske tog bort idiotfunktionen med engångsurl :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar