Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Rawshooter Premium 2006

Produkter
(logga in för att koppla)
blixa skrev:
Antar att dom med produkten indirekt syftar på licensnyckeln, och den bör du väl ha fått direkt i mail eller?

DET tycker jag låter långsökt. En produkt är en produkt och en licensnyckel är en licensnyckel...

Det är produkten jag köper. I den ingår att jag skall få en nyckel för att kunna öppna den.

Köper du bilen eller bilnyckeln?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Har precis handlat !!!

AFE skrev:
Ok då, jag kan hålla med om att texten inte är helt bra. Jag tycker dock inte att det är något att bli upprörd över, eller något som man behöver "varna" för. Man får ju sitt program och det gör det det ska ...

HaHa. Nej det kan nog vara riktigt. Det står kanske i relation till arbetsdagens längd...Irritationen alltså.

Jag tycker hursomhelst att produkten är super, och det är väl det viktigaste.

Deras leveranspartner kunde dock sköta sitt lite bättre...

Köper du bilen eller bilnyckeln?

Stämmer ju rätt bra in på detta, du har redan fått och "installerat" bilen, haft en temporär nyckel som går sönder på 15 dagar och nu har du betalat för den och får då den riktiga nyckeln...

Men visst, nog är det på sin plats att i brevet med licensen få en direktlänk.

blixa skrev:
Stämmer ju rätt bra in på detta, du har redan fått och "installerat" bilen, haft en temporär nyckel som går sönder på 15 dagar och nu har du betalat för den och får då den riktiga nyckeln...

Men visst, nog är det på sin plats att i brevet med licensen få en direktlänk.
Jag jävlades också med att hitta direktlänken, men då jag loggade in med mitt kundnummer kunde jag titta på mina senaste transaktioner och döm om min förvåning då jag hittade en direktlänk längst ned på den sidan.

MVH /Micke
Edit:
Och nu hittar jag inte inloggningssidan igen... ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar