Annons

Rak väg

Produkter
(logga in för att koppla)

Walle

Aktiv medlem
någon som vet var jag kan finna en lång, rak väg (helst med så lite vägskyltar som möjligt) i stockholmstrakten?

Väg 77 mellan Uppsala-vägen och Rimbo *tror* jag har en del ganska långa rakor. Hur det är med skyltar har jag ingen aning om.
/Micha

Vägen mellan Knivsta och Rimbo är bra. Så nära Knivsta som möjligt eller vid ta av från denna väg ner mot Upplands-Väsby.
Skyltar förresten? Kan man inte plocka bort dem i PS??

Riksväg 8 i Finland är ritad med linjal som enda verktyg. Fast rätt långt från Stockholm tyvärr :)

Photoshop skulle ha funkat för att plocka bort skyltar med om jag inte hade haft så brottom. Måste ha bilderna senast torsdag.
Tack för alla svar!

E6 mellan Skaidi och Russenes är den rakaste väg jag har åkt på men dit är det också rätt långt.

Hmm..skulle behöva ett snyggt vägskäl också.
Asfalts väg, gärna riktigt gammal och blekt asfalt. Ska helst se ut som ett "Y", om nu förstår vad jag menar. Inte för mycket skog, men gärna en ek eller liknande vid väskälet.

Nån som har nån idé?

Jan Arvidsson du är kung! hehe, precis vad jag tänkte! Antar att humorn blir sämre ju senare man är inne på forumet (0400, 0650), kom själv precis hem från kårhuset där jag jobbar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar