Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Radera kommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
En liten fundering bara..
När man kontaktar admin med en önskan om att kommentarer man gett eller fått raderas, hur bedömer ni vilkra kommentarer som raderas och hur lång tid tar det?
/Lotta

Hmm, så fort har det inte gått de två gånger jag skrivit. En i november där jag till slut raderade bilden i stället, och en för ca två veckor sedan om kommentarer jag gett på en bild där bilden sedan byttes ut till en helt annan.
/Lotta

Jo men så var det för mig också i november. När det sedan upprepades i december ville jag ha väck det fort och raderade därför bild efter bild som drabbades.

Just nu, andra gången är det åt andra hållet och då kan jag ju inte radera själv. Fast jag tycker nog att personen som fått min kommentar "spelar" lite för mycket på innehållet i den i sina tack på nya kommentarer. Detta trots att fotografen själv skrev att bilden byttes ut. Kanske en skitsak fast lite irriterande ändå. Min kommentar rörde ju en helt annan bild.
/Lotta

Senast ändrad:
Lotta, av självklara skäl är det bättre att du skickar direkta frågor till redaktionen. Nu förutsätter du att vi skall hålla koll på alla forumtrådar.

Vad gällande tid och bedömning så varierar det kraftigt. Jag försöker alltid agera så snabbt som möjligt, efter en bedömning om att det är nödvändigt. Och ibland hamnar det mellan stolarna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar