Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ps7 vs elements 5.0

Produkter
(logga in för att koppla)

sarious

Aktiv medlem
Vilken är att föredra? Vilken är mest lik Cs1/Cs2...
Jag har redan Ps7 men funderar på att införskaffa Elements 5.0... Right or wrong?
 
Även om funktionerna skulle vara lika, vilket jag tvivlar på, så känns hela upplägget i Elements helt fruktansvärt. Nu har jag bara testat fyran, men menyer och allt känns som 'PS for Dummies'.
 
11 095 spänn för CS,
995 för Elements.
Köp Elements och få 10 000 kr över till ett nytt fantastiskt teleobjektiv eller halva grundplåten till en Canon 5D. Om du är av den kalibern att dina bilder blir så mycket bättre med CS ,ok köp det. Visa gärna upp dom här på FS så får vi andra se vad man man åstadkomma.Kanske kan du sälja bilderna till nån bildbyrå och tjäna en slant.(Konkurensen lär dock vara mördande och lika svårt att leva på sina bilder som att leva på att vara musiker eller författare.

Jag behandlar mina bilder i Elements, duger för mig och jag slipper tampas med mitt samvete om upphovsrätt och piratkopiering. För vilken amatör pröjsar 11 000 spänn, lika mycket som sin 30D för att visa bilderna för sina kompisar och här på FS.

`PS för Dummies`?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.