Och jag menade sajter för kommersiell verksamhet. Vill du mot betalning bygga en ideell eller privat sajt och använda mina bilder så varsågod. Är det en sajt som drivs för att tjäna pengar så vill jag nog veta vad de sysslar med först.
Naturligtvis har jag inte rört dina bilder. Du kan sova lugnt. Men om jag hade det och du aldrig hade fått veta det, är en hypotetisk situation som kan fungera som en liten bild av skillnaden mellan "stöld" och "upphovsrättintrång". De grejer du får stulna lär du garanterat upptäcka att du inte har kvar.
Trist att du alltid ska ta betalt för dina sajter. Jag har själv byggt flera sajter med avancerade funktioner utan någon som helst ersättning. Och om du sysslar med webbteknik gissar jag att du själv använder ganska många tekniker som utvecklats av folk som inte är fixerade vid att ta betalt för varje liten svettdroppe de lämnar ifrån sig utan vet att uppskatta delandets och gåvans glädje; Ramverk i php eller databas, javascript-ramverk, php-språket självt, mysql-databaser, Apache webbservrar, Linux som är plattform för flertalet webb- och mailservrar, etc, etc. Kanske du använder en opensource scripteditor? Och så vidare i alla oändlighet. Jag har själv skrivit programvara för Mac som används över hela världen gratis av folk jag aldrig sett. Några av dem är glada för det och donerar någon dollar ibland, de som inte vill det är välkomna att använda programmen ändå.
Om du nu själv använder opensource-verktyg eller gratis språk eller ramverk när du bygger dina sajter så är det trist att du själv inte kan tänka dig att sprida den andan vidare. Det är saligare att giva än att taga, inte tvärtom.