Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem

Produkter
(logga in för att koppla)

redrosie

Aktiv medlem
Är det hos mej eller på fotosidan det uppstår fel? Får titt som tätt upp röd varningstext med orden Warning osv och på mornarna speciellt så kan jag inte få upp vissa sidor på fs.
Nån mer som har samma problem kanske?

Fick upp den här texten i min profil så nå vajsing är det allt.

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/fotosidan/cvs/communitylib/ado.php on line 334

samma här..

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/fotosidan/cvs/communitylib/ado.php on line 334

Detta har hänt mig ett antal gånger & jag har alltid trott att det varit nån vajsing med min mobiluppkoppling, har bara sett det när jag surfat mobilt nämligen.

Just nu händer det igen, i min profil. Surfar mobilt nu också men det kan vara en tillfällighet.

Tydligen så är det inte dig det är fel hos Carola.

Larsa

Uppstår när det är slut på databas kopplingar på servern där Fotosidan körs, kan antingen bero på extrem last eller något som är "galet" (på servern).

Den senaste veckan har detta problem vart rätt frekvent, men nu skall det vara löst ...hoppas jag.

-Thomas

*puh* ja då kan man andas ut denna gång då.Annars ¨å har det en förmåga att istället vara fel på datorn.
Tack för svaren!

Databastabellen för bild/medlemsvisningar vart korrupt iom att disken vart full - lyckligtvis var det ju ingen väsentlig information, jag tömde den idag (istället för att stänga sajten för att bygga om den)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar