Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Prisvärt stativ?

Produkter
(logga in för att koppla)

CharlieJ

Aktiv medlem
Hej,

Filmar med vdslr dagligen och använder mig av en shoulderrig, detta känns dock ibland utmanande när man vill ha en supersteady stillbild och stativet som finns i kameraväskan just nu är ett billigt 99:- stativ från netonnet/andersson…

Någon som kan rekommendera mig ett bra videostativ? Lågt pris skadar inte…

Mvh
 
gör så, jag gjorde samma sak men det "demo-ex" som stod framme i butik var kraftigt misshandlat så jag tog och öppnade en kartong och testade ett nytt ex.

jag är nöjd med mitt men givetvis önskar man sig ett lyxigare, men för pengarna så är detta dunder!!
 
Hej, mitt första inlägg här på forumet!

Jag byggde min egna Steadicam! Har gjort 2 st, en relativt tung för systemkameror, och en lätt för min gopro, båda fungerar galant! Kanske kan kasta upp en tråd om hur jag gjorde osv, annars skicka ett PM så kan jag skicka lite bilder!

Med vänlig hälsning, Tim Carlberg
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.