Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Prisläge i Frankrike?

Produkter
(logga in för att koppla)

MickeE

Aktiv medlem
Är det någon som har koll på vad som är billigt i Frankrike? Jag åker till Paris över helgen som kommer och tänkte kanske passa på och handla lite fotoprylar. Jag har aldrig varit i landet tidigare och har ingen koll alls på vad som är billigt och dyrt.

mvh
/Micke

Priser som här eller eventuellt något under, men se till att ha järnkoll på vad prylarna kostar här. Lönar sig knappt att köpa något med tanke på ev. garantistrul. Är skillnaden liten tycker jag inte det är värt det.

Jag anade nästan att det var något åt det hållet. Nåja, man får kanske handla lite franska viner eller något liknande istället..

mvh
/Micke

jepp franska viner lär du få till bra pris o garanti strulet med dom tycker inte jag att man behöver hänga upp sig på direkt :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar