Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Priser Minolta Dual Scan III

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag skulle definitivt kolla upp leveranstiderna hos alla, som nästa steg. Det är nästan det viktigaste kriteriet tycker jag!

Japp nog är det värt en hundring om det skiljer ett par veckor...
Man kan väl skicka ett mail till alla som ligger under 3600:-.

Återkommer med den informationen när jag fått svar från respektive företag.

Men som sagt inga fler som ska med i listan?

/Svante

Om du har en butik i närheten är det väl värt ett par hundringar extra tycker jag. En för att slippa frakten och en för att slippa vänta. Personligen skulle jag nog springa till Kameradoktorn om jag valde mellan de där leverantörerna. Eller kolla Expert Fridhemsplan som brukar ha en del på hyllan till hyggliga priser.

Fast i Västernorrland är det ju ofta knepigare. Jag vet.

jimh skrev:
Fast i Västernorrland är det ju ofta knepigare. Jag vet.

Jo jag tackar. Det närmaste man kommer någon som har nåt som liknar Dual Scan III är väl Elgiganten och SIBA. Har frågat en gång och då tyckte de att det var lika bra med dialock...

Say no more!

Baksidan med att bo i norrland men snart är det vinter och då är det 20 mil till riktiga fjäll (inte Sälen och dyl) och vi slipper blasksnön...

/Svante

Hmm, den sidan funkade inte för mig, verkar som det är nån kodning på första sidan som min jobbdator inte klarar...
Nån som kan länka direkt till rätt sida istället?
Annars får jag kolla när jag kommer hem...
/Svante

Cyberphoto svarade efter 19 minuter och kostar 148 kr i frakt och den 19/8 får de in den i lager och sen är det 2 dagars leverans.

Fotoelektronik tar 159:- i frakt och scannern finns hemma men de anger ingen leveranstid så jag utgår från att det är postgången då. De svarade på 56 minuter.

ScandianavianPhoto svarade på 23 minuter tar 95 kr i frakt och har den hemma och erfarenhet brukar leveranstiden då vara knappt 1 vecka.

Skriver och berättar i fall det är fler som är intresserade av att veta. Kul med en liten marknadsundersökning.

Digicom och pixeloo har inte svarat ännu av de jag har mailat.

/Svante

Snömannen skrev:
Du har tagit bort kommatecknet (",") som verkar smugit sig med i slutet på adressen?

Ja det upptäckte jag. Men det verkar som det ligger någon "blinkade bild" typ som man sedan ska klicka på, skrivet på nåt språk som jobbdatorn inte stöder.

Svante

kolla pricerunner.se

jämför priser på pricerunner.se; lägsta pris i sverige, enligt dem, hittar man på AD Data. 3432 kr. sen är det säkert inte så att pricerunner har koll på precis alla butiker i sverige, men ändå.

/fredrik

Rätt!
Att jag inte tänkt på det tidigare! Brukar ju kolla in där ibland.
Kollar in AD data...
/Svante

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar