Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Minolta Dimage Scan Dual III - ett omdöme
- Trådstartare Johan Okker
- Start datum
Flummizen
Aktiv medlem
NixXxoN skrev:
nej det är scannern som gör det för den gör det oftast men inte alltid så det är inte fel på negativen. Men varför den gör det är en annan fråga.
Prova instalera om programvaran,
är troligtvis den som spökar, har råkat
ut för liknande och de försvann efter ominstalation.
// Calle
abatarphoto
Aktiv medlem
Calle skrev: Prova instalera om programvaran,
Jag har liknande erfarenhet av att ominstallera programvaran och det uteblev med mina ränder.
En annan orsak kan vara om du skall skanna negativ färgfilm som är framkallad på ett vanligt amatörlabb, då har min erfarenhet varit fruktansvärt repade och "fläckiga" negativ.
Off topic?
Bifogad bild hade jag ett h..vete med att göra i ordning genom kloning i Photoshop. Var extra jobbigt eftersom det var ett fotouppdrag och bilden skulle levereras till kund.
Här visas färdig bild som tog ca 1 1/2 timme att klona. Det är inget roligt jobb!
Jag har liknande erfarenhet av att ominstallera programvaran och det uteblev med mina ränder.
En annan orsak kan vara om du skall skanna negativ färgfilm som är framkallad på ett vanligt amatörlabb, då har min erfarenhet varit fruktansvärt repade och "fläckiga" negativ.
Off topic?
Bifogad bild hade jag ett h..vete med att göra i ordning genom kloning i Photoshop. Var extra jobbigt eftersom det var ett fotouppdrag och bilden skulle levereras till kund.
Här visas färdig bild som tog ca 1 1/2 timme att klona. Det är inget roligt jobb!
Bilagor