Hasse Larsson
Medlem
Till att börja med ska en forunvärd hjälpa medlemarna inte vara spydig. Dessutom borde han veta att det finns något som heter e-mail - Det finns en poäng i att använda det.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jessica_ skrev:
izac skrev:
Min bild visar enbart min personlighet!! )
Jag håller med. Min bild är absolut inte formell och tydlig, men den visar det viktigaste: mig - och att jag alltid är i farten.
Jag fastnar inte på bild
//J
Den var väl bra, den visar ju dig.
Jag begär inte att profilbilderna ska vara knivskarpa passfotoliknande bilder, huvudsaken att man får en känsla av personen bakom inläggen,,,
Larsa
Skrattar och så tror jag att jag ska byta profilbild nu när jag läste denna tråden. Det ska bli en kropp utan huvud (karaktären kanske är viktigare än ansiktet?)müsli skrev:
Varning! Ironi:
Jag kräver att alla medlemmar har följande bilder i sin profil så jag vet vad det är för person jag har att göra med:
(Det är ju det yttre som betyder något)
- en profilbild där örat är synligt
- en bild rakt framifrån i färg så jag kan se hudstatus, ögonfärg, hårfärg
- helkroppsbilder framifrån och från sidan utan kläder för bedömning av karaktär, där man kan se kroppshållning, kroppsfetter, skoskav, och eventuell fotsvamp.
- en utförlig redovisning av personens vanligaste klädesplagg för bedömning av personens politiska tillhörighet
Medlemmsnummret måste tatueras in i armen innan helkroppsbilderna tas.
(slut på ironi)
Får jag smisk nu av forumvärden?
ariadne skrev:
"vi är ju konstnärer för sjutton och måste vara lite märkvärdiga! fånga själen!
janc skrev:
... Man jag kan för mitt liv inte inse poängen med att tvinga någon att lägga upp bilder. Tycker vi är skyldiga respektera integriteten hos de som av ett eller annat skäl inte vill publicera sin bild.