Dennis_R
Aktiv medlem
Hej! Fick hem ett gäng fototidningar av morsans kille häromdagen och har insett att jag lärt mig väldigt mycket ifrån dem! Så nu går jag i tankarna om att prenumerera på en tidning. De jag fick hem var från 'digitalfoto' och enligt mig var väldigt roliga att läsa och innehöll mycket bra och intressant information. Dock så tyckte jag att det var väldigt mycke olympus, pentax och minolta i dem! Varför tänkte jag? Det är ju Nikon och Canon som är "topdogs" i det digitala just nu och man ser ju nästan inget om dessa tillverkare i deras tidningar. Och som stolt D70s ägare vill jag gärna ha lite mera Nikon i min tidning så att säga. Jag misstänker lite att de hyllar dessa lite mer underlägsna märkena lite bara för att hålla dom vid liv. För konkurrens är ja alltid bra för oss konsumenter. Men nog om mina spekulationer. Vilka tidningar prenumererar ni på? Vilka tror ni skulle passa mig? Jag är ganska nybliven "fotograf" så mycke kurser och tips är uppskattat. Gillar också mycket tekniskt, recensioner och framförallt tips och tricks till att ta bra bilder! Sen som sagt lite mer nikon och canon. För jag har läst igenom 6st digitalfoto exemplar och hittade typ bara en recension av en nikon systemkamera. På tal om recensioner så var det väldigt mycket kompacktkamera snack i dem med. Finns det inga lite mer "proffsigare" där det bara är system som gäller och inte massa "familjetjaffs, bra semesterkamera" Ni förstår säkert vad jag menar. Lite mer "proffsinriktad"
Tack för att ni tar er tid
MVH
Dennis
Tack för att ni tar er tid
MVH
Dennis