Annons

Pixelmia blir retuscherad

Produkter
(logga in för att koppla)
Omslaget till den nya CD:n var singel "Drömmar och längtan" toppar svensktoppen sedan i söndags. Pixelmia spås en lysande karriär i absoluta musikeliten. Albumet som kommer på skivdiskarna nu på onsdag innehåller finstämnda tolkningar av såväl klassiska örhängen som eget matrial. Inget kan stoppa stjärnskottet Pixelmia från att bli världsartist.
 

Bilagor

  • mia2.jpg
    mia2.jpg
    44.9 KB · Visningar: 372
Du råkar inte vara släkt med Jay Leno, eller?

(ber om ursäkt för att min aktivitet här börjat gå lite överstyr)
 

Bilagor

  • pixelmia_mod3.jpg
    pixelmia_mod3.jpg
    33.6 KB · Visningar: 332
~4 mb stor så om du inte fått ngt mail betyder det att det var för stort och jag får lägga upp på http eller ngt.
 
Mitt (ngt sena) bidrag. Meningen var att den skulle se lite mer "målad" ut men jag orkade inte mixtra längre.
 

Bilagor

  • mia_web.jpg
    mia_web.jpg
    19.5 KB · Visningar: 313
Jag vill bara tacka alla som lämnat sina bidrag, jag trodde inte för en sekund att så många skulle öppna photoshop och gå lös! Vilka engagerade forummedlemmar!
 
Här kommer mitt försök, minns tyvärr inte allt jag gjort, men lite av varje blev det nog innan jag blev klar...
 

Bilagor

  • mia, liten version.jpg
    mia, liten version.jpg
    35.3 KB · Visningar: 236
Jag gjorde inte så mycket som jag hade tänkt från början men så här blev min version. Det var ett mycket bra underlag att jobba med.
 

Bilagor

  • mia-flat.jpg
    mia-flat.jpg
    43 KB · Visningar: 235
RolandM skrev:
Omslaget till den nya CD:n var singel "Drömmar och längtan" toppar svensktoppen sedan i söndags. Pixelmia spås en lysande karriär i absoluta musikeliten. Albumet som kommer på skivdiskarna nu på onsdag innehåller finstämnda tolkningar av såväl klassiska örhängen som eget matrial. Inget kan stoppa stjärnskottet Pixelmia från att bli världsartist.

Jag har aldrig förknippat mig med svensktoppen så det var en intressant version och tolkning av mig. haha! Kul idé!
 
Här kommer min version! :) Inte nått extremt men hoppas du gillar det ändå :D
 

Bilagor

  • kopia av mia kopia3.jpg
    kopia av mia kopia3.jpg
    42.8 KB · Visningar: 276
jag har lite problem med att se ngn skillnad mellan många av bidragen? eller så ser jag bara dåligt, vilket är iofs sant :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.