Andreas Olsson
Aktiv medlem
Skitsnygga bilder..
Angående den japanska gästen så är bakgrunden skarp, alltså det är hotellet som är i fokus.
Angående den japanska gästen så är bakgrunden skarp, alltså det är hotellet som är i fokus.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag utgår från de lärotexter som står i olika fotoböcker och på internet. Där står det att bilden skall vara skarp.tormig skrev:
Men vem bestämmer vad som är "tekniska missar"?
KGS skrev:
Miljön han har fotat ser riktigt kul ut, men ändå, porträttbilden av den japanska gästen t ex, borde inte den vara skarp nånstans i varje fall? ögonen? eller e jag bara konventionell? Jag skulle inte ha publicerat bilden... kanske har jag massor av bra bilder liggande i min "skräpmapp" fast jag inte begriper det själv...
anka80 skrev:
froderberg skrev:
Det tycks som att många har bestämt sig för hur en bra bild ska vara innan de tittar på bilderna istället för att se med öppna ögon.
KGS skrev:
Humor! fast jag tycker inte ens att gardinen eller tapeten eller vad det är är särskilt skarp heller... men det kanske är nåt fel på min skärm...
tormig skrev:
Jo, du har ju en sån däringa "riktig dator" som du kallar det, det kan ju förklara saken...
--------
favorithatobjektet Mattias Klum
RawBeer [E.F.S] skrev:
sammanfattningsvis.
så det vi lär oss i denna tråden är:
Det är upp till betraktaren av bilden att tycka om den är bra eller dålig.
Och skall man förmedla ett budskap så måste man se helheten o tolka bilderna därefter.
Personligen så tilltalar dessa bilder ej mig.
Medans andra tycker de är grymt bra.
Smaken är som baken, delad
mvh Robert L