Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshoptidning

Produkter
(logga in för att koppla)

Oskillad

Aktiv medlem
Vill bara tippsa den som letar efter en grym tidning om photoshop....Hitta "Advanced Photoshop" i går på pressan....lite dyr men de är den värd...

går går den ju men den e ju full med avancerade tipps som inte går o göra i elements...gör en investering o köp cs2....kommer ta ditt photoshoppande till helt nya höjder...

Ante mig. Det stod ju "Advanced..." förstås, men hoppas kunde man ju alltid. Elements är ju lite begränsad, det är sant.

jo verkar grym den me...finns säkert i nån välsorterad tidningsaffär, typ på pressan i gallerian (STHLM)...får väl bli att börja premma på den där oxå...

Oskillad skrev:
jo verkar grym den me...finns säkert i nån välsorterad tidningsaffär, typ på pressan i gallerian (STHLM)...får väl bli att börja premma på den där oxå...

Man skall vara medlem i NAPP för att kunna få tidningen men den verkar riktigt bra.

"It's the official print magazine of NAPP and only NAPP members get a subscription with their membership (the public cannot subscribe to Photoshop User)"

/c

Njea, för min egen del känns det lite mycket. Det är iofs lite mer än bara en prenumeration men det har vi svårt att tillgodogöra oss här i Sverige. Hade jag bott i USA tycker jag att det varit värt det. Dom har tydligen workshops och annat roligt som man kan gå som medlem.

/c

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar