Annons

Photoshop tennis 2 !

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: nej

jorma skrev:
nej, för det gårnte o rita på det där
fixa en stor bild .. som man har möjligheter på.
dvs pixel-storleksmässigt.
eller äre fel hos mig? (opera användaren jorris med glasögonis)

-jorrie

Man måste ju ändå använda den lilla när man lägger till saker senare?
 
Själva tennisen försvinner ju när ni gör orginalbilden till en bråkdel av huvudbilden. Det kanske är kul ett par gånger men låt alltid orginalbilden vara i sitt fulla format, så blir tråden längre och kanske roligare..
 
zlice skrev:
Själva tennisen försvinner ju när ni gör orginalbilden till en bråkdel av huvudbilden. Det kanske är kul ett par gånger men låt alltid orginalbilden vara i sitt fulla format, så blir tråden längre och kanske roligare..

Jag håller inte med. Alla redigeringar är väl tillåtna? Att bara klistra in mössor, djur o andra saker i en o samma bild gör den bara rörig till sist. Det blir roligare när inga begränsningar ges :)
 
Jag tycker också alla förändringar ska vara tillåtna. Det som är lite synd är det lilla formatet på bilderna här i forumet.

Vi kanske kunde få en tennispool att härja i där man kan ha lite större bilder :)
 
Eftersom jag startade denna tråd vill jag säga att det inte finns några restriktioner på hur ni får ändra bilderna! Fritt fram med vilka ändringar ni vill. Personligen tycker jag det blir mycket roligare då ämnet blir helt fritt!

Happy editing! :D
 
jahapp.. då var vi där igen. Klip å klistra, inte mycket till redigering. Mer ensampingis än tennis.. jag slutar prenumerera på tråden nu så ni behöver inte kommentera min åsikt för jag ser den ju inte längre.
 
M055 skrev:
Eftersom jag startade denna tråd vill jag säga att det inte finns några restriktioner på hur ni får ändra bilderna! Fritt fram med vilka ändringar ni vill. Personligen tycker jag det blir mycket roligare då ämnet blir helt fritt!

Happy editing! :D

Låter bra för mig, någon annan som vill fortsätta leka...?
 

Bilagor

  • tennis3.jpg
    tennis3.jpg
    29.6 KB · Visningar: 751
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.