Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pentax SMC-DA 50-200/4-5,6 ED

Produkter
(logga in för att koppla)
alltså, visst.. man är köpsugen när man väl bestämt sig, men beställ en på cyber för 1150:-

Sen försöker du glömma att du ens beställt det, och en vacker "sommar"-dag så kommer det ett paket.. ;)

objektivet är ju skarpt och bra, men lite ljussvagt, så du behöver ändå inte det förrän det blir ljusare tider ute.. :D

Hehe, jag har den, men rent spontant tycker jag nog att 80-320 är skarpare. Betydligt skarpare till och med. Har inte testat ordentligt. Eventuellt blir min till salu efter jämförelser.

Cyber har den inte i lager, men den går att beställa... Cyber har få produkter i lager, det är deras affärsidé. Litet lager = små lagerkostnader = lägre priser.

Hälsar
R

Från cyberphotos websida....

Pentax SMC-DA 50-200/4-5,6 ED

SMC50-200

Lagerstatus: finns i lager

Pris exkl moms: 1 836 SEK
Pris inkl moms: 2 295 SEK
Räntefri avbetalning: 260 SEK/mån

Att Pentaxen finns i lager var det väl ingen tvekan på, det är Samsungen som folk väntar på.

Samsungen är nog normalt sett en lagervara men som sålts slut helt enkelt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar