Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pentax SMC-DA 50-200/4-5,6 ED

Produkter
(logga in för att koppla)
alltså, visst.. man är köpsugen när man väl bestämt sig, men beställ en på cyber för 1150:-

Sen försöker du glömma att du ens beställt det, och en vacker "sommar"-dag så kommer det ett paket.. ;)

objektivet är ju skarpt och bra, men lite ljussvagt, så du behöver ändå inte det förrän det blir ljusare tider ute.. :D
 
Hehe, jag har den, men rent spontant tycker jag nog att 80-320 är skarpare. Betydligt skarpare till och med. Har inte testat ordentligt. Eventuellt blir min till salu efter jämförelser.
 
Cyber har den inte i lager, men den går att beställa... Cyber har få produkter i lager, det är deras affärsidé. Litet lager = små lagerkostnader = lägre priser.

Hälsar
R
 
Från cyberphotos websida....

Pentax SMC-DA 50-200/4-5,6 ED

SMC50-200

Lagerstatus: finns i lager

Pris exkl moms: 1 836 SEK
Pris inkl moms: 2 295 SEK
Räntefri avbetalning: 260 SEK/mån
 
Att Pentaxen finns i lager var det väl ingen tvekan på, det är Samsungen som folk väntar på.


Samsungen är nog normalt sett en lagervara men som sålts slut helt enkelt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.