Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
http://www.forbes.com/markets/feeds/afx/2007/05/11/afx3710572.html
Det är systemkamerorna som gör det...
Hälsar
R
Det är systemkamerorna som gör det...
Hälsar
R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mankan G skrev:
Jag vill bara passa på att säga att jag skulle bli ytterst bedrövad om Pentax (Sony o alla andra) skulle behöva kasta in handduken. Nikon och canon behöver konkurrensen för att inte bli proppmätta.
Som en kommentar till vilka som behöver proffsprylarna så tror jag att Pentax behöver dom oerhört mycket. Imagemässigt framför allt. Betänk på hur många amatörkameror Canon säljer på att synas på alla tillställningar. Imagen kan inte underskattas.....
Det kommer nog att stå Pentax på kamerorna. Det är bara på ingenjörernas lönecheckar det kommer att stå annorlunda - tror jagpapi skrev:
Pentax riskerar att bli uppköpta men inte att försvsinna, de har alldeles för bra försäljning, produkter och k-mount ute för det. Möjligen kan det komma att stå Samsung eller Hoya på framtida kameror.
Visst skulle det vara till stor hjälp att ha mer proffsprylar för att ytterligare öka försäljningen, men det tycks gå ganska bra som det är redan idag. Pentax kan säkert leva vidare med "bara" 5-10% av världsmarknaden av dslr:er