Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Pelican (Pelicase) eller StormCase?
- Trådstartare MWPhoto
- Start datum
Niobium
Medlem
Har själv beställt en Pelican microcase 1020 till min blivande Powershot G9. Perfekt att ha i min väska, men nu letar jag efter en liten tillbehörsväska att förvara extrabatterier och dyl i.
Pelican cases är djävulskt stryktåliga och om du råkar ha sönder dem så byter tillverkaren åt dem gratis åt dig, denna garantin upplevde jag med en tidigare Pelican krypton ficklampa och det funkade super.
Pelican cases är djävulskt stryktåliga och om du råkar ha sönder dem så byter tillverkaren åt dem gratis åt dig, denna garantin upplevde jag med en tidigare Pelican krypton ficklampa och det funkade super.
-CL-
Avslutat medlemskap
Har en Storm Case iM2400.
Verkar som de båda är väldigt lik varandra, men jag valde Stormcase för att den såg mest "clean" ut. Jag tänkte att jag skulle kunna dekaltrimma den, och då passade den slätare designen bättre.
Sedan har den så fiffig låsmekanism.
Beställde min här: http://www.lindeoglarsen.dk/se/
Gynnade våra Danska bröder och systrar, då jag inte hittade någon Svensk lev.
Har också en Underwater Kinetics, som tål mycket bus. Men låset i stormcase är att föredra, då inget våld är nödvändigt. Du kan beställa väskan med olika inredningar, men jag valde plockskummet för att lätt designa själv inredningen.
Verkar som de båda är väldigt lik varandra, men jag valde Stormcase för att den såg mest "clean" ut. Jag tänkte att jag skulle kunna dekaltrimma den, och då passade den slätare designen bättre.
Sedan har den så fiffig låsmekanism.
Beställde min här: http://www.lindeoglarsen.dk/se/
Gynnade våra Danska bröder och systrar, då jag inte hittade någon Svensk lev.
Har också en Underwater Kinetics, som tål mycket bus. Men låset i stormcase är att föredra, då inget våld är nödvändigt. Du kan beställa väskan med olika inredningar, men jag valde plockskummet för att lätt designa själv inredningen.
Senast ändrad:
PMD
Aktiv medlem
Som handbagage duger ju en mycket enklare väska vad gäller stötskydd och vattentäthet. Det är när man har så mycket grejer med sig att man överskrider vikt- och volymbegränsningarna för handbagage, och därför måste checka in utrustningen, som man verkligen har nytta av en Pelicanväska eller motsvarande.