Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Peace and Love -07 fototräff

Produkter
(logga in för att koppla)

Leifer

Avslutat medlemskap
26-30 juni är det Peace and Love festival i Borlänge igen. www.peaceandlove.nu Jag misstänker att det är fler än jag som ska dit, har någon redan bokat upp (har sökt men ej funnit) någon fototräff eller ska vi se till att det blir av?

Jag lär vara där varje dag/kväll så mig passar det i stort sett när som helst.

Hej Leif!

Jag kommer att vara där och fota, tillsammans med en journalist. Vågar dock inte lova att jag har möjlighet att passa en fototräff, men visst skulle det vara trevligt. Styr upp en tid och plats så ska vi se vad vi kan göra. Det viktiga är ju att det inte krockar med de band man vill fota och kolla på. Det brukar bli rätt intensivt när man bevakar festivaler. Mitt stora musikintresse gör att jag kollar rätt många hela konserter samtidigt.

Georg

Hej Georg,

Kul, vi får se hur det blir. Jag återkommer med förslag när schemat lagts upp, det är inte klart än.

Jag kommer också vara där med min Nikon D80 och plåta för Sveroks förbundstidning. Vi ses i scendiket! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar