Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

PDF Manual till Canon 350D???

Produkter
(logga in för att koppla)
Tidigare har man varit tvungen att köpa den svenska från Canon... Vet inte om det fortfarande är så. Inte nån PDF alltså.

Eftersom jag har köpt min kamera i Sverige så har jag en svensk handbok som är fin på alla sätt. Dock så finns det faktiskt en poäng med att även ha den i PDF format. Därav min nyfikenhet när jag såg inlägget ovan.

Jag låter tråden leva lite till, så kanske den "bär frukt".

Även om det inte är det du frågar efter... så finns det iaf en engelsk manual i PDF format, som är sökbar, etc. Mycket praktiskt att ha i laptopen. Filen väger lite mindre än manualen som följer med.

Jag har uppgraderat och blev av med det irriterande felet att kameran fortsätter att bläddra bilder efter att man släppt knappen.

pery skrev:
Jag har uppgraderat och blev av med det irriterande felet att kameran fortsätter att bläddra bilder efter att man släppt knappen.

Sen kommentar till mitt eget inlägg:

Nej, det bläddrar fortfarande lite extra ibland, men inte lika mycket.

Snart kommer nog 1.0.4 :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar