KGS
Aktiv medlem
Trams.
Nu trollar du medvetet efter konflikt, i ett redan hett ämne.
Läs inlägg #540, här trollas inget!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trams.
Nu trollar du medvetet efter konflikt, i ett redan hett ämne.
Så mitt råd är absolut att köpa en äldre mac om man inte har råd med en ny, det finns faktiskt folk som säljer sina gamla macar!
/kg, icke-troll
...Du tycks tro att det är någon form av skillnad i hastigheten mellan plattformarna bara för att det sitter ett Apple-märke på modermodemet, själva hjärtat i hårddisken ...
(fast jag är liiite nyfiken på vad ett modermodem är)
...Att betala mer för sämre hårdvara känns som ett fundamentalt korkat val som konsument, att dessutom medvetet göra det känns ännu dummare
Så du håller med om att att köpa en maskin från Apple är dumt, det var väl för väl Trodde aldrig att du skulle komma till insikt.Ja, det vore riktigt dumt! E O D
Jag vet iaf något om hårdvaran jag pratar om. Att du inte förspråkar fakta och saklighet vet vi sedan innan.Vem är du?
Är du en källa till trovärdighet?
Har ju inte så mycket med saken att göra, det är ju det vi sagt nu i hela tråden typ, det är samma hårdvara, men du betalar ett gigantiskt premium för ett Äpple på lådan (när det gäller Mac Pro som tråden handlar om).Vill eg inte kasta mig in i den här troll-liknande leken
men Gizmodo körde Benchtest på bärbara datorer för nåt år sen så var resultatet det att WIndows flöt bättre på en MacBook Pro
http://gizmodo.com/gadgets/irony/macbook-pro-is-the-fastest-windows-vista-notebook-317060.php
Say no more...
Jag vet iaf något om hårdvaran jag pratar om. Att du inte förspråkar fakta och saklighet vet vi sedan innan.
Men enligt vem är nu Consumer Report ansedda?
Har ju inte så mycket med saken att göra, det är ju det vi sagt nu i hela tråden typ, det är samma hårdvara, men du betalar ett gigantiskt premium för ett Äpple på lådan (när det gäller Mac Pro som tråden handlar om).
Har ju inte så mycket med saken att göra, det är ju det vi sagt nu i hela tråden typ, det är samma hårdvara, men du betalar ett gigantiskt premium för ett Äpple på lådan (när det gäller Mac Pro som tråden handlar om).
Det verkar som att någon är riktigt, riktigt avundsjuk på mac pro-ägare
Som sagt, du har gång på gång visat att du inte förstår de mest grundläggande sakerna inom hårdvara, varför försöker du trolla vidare?Det verkar som att någon är riktigt, riktigt avundsjuk på mac pro-ägare