Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
PC Prog. för avtryckarstyrning (D70)?
- Trådstartare Obbe
- Start datum
Du kan ju använda infraröd fjärrkontroll. Antingen en generell programmerbar, eller originalet från Nikon. Tror att Nikons är rätt billig också.
Själv använder jag ett fjärrkontrollprogram till min Treo-handdatortelefon.
Det enda som är puckat med IR-funktionen på D70 är att de satt ögat på framsidan. Jag förmodar att de tänkt sig den för självporträtt...
Själv använder jag ett fjärrkontrollprogram till min Treo-handdatortelefon.
Det enda som är puckat med IR-funktionen på D70 är att de satt ögat på framsidan. Jag förmodar att de tänkt sig den för självporträtt...
joniz
Aktiv medlem
Capture One har i dagsläget EJ stöd för styrning av Nikon kameror. Det är på tal att framtida versioner skall stödja det men som sag inte i dagsläget.
I övrigt är det så vitt jag vet som det sägs att Nikon Capture är enda alternativet. Det torde dock gå, med en dos programmeringskunskaper, att klura ut ett litet program som kan styra Nikons kameror.
I övrigt är det så vitt jag vet som det sägs att Nikon Capture är enda alternativet. Det torde dock gå, med en dos programmeringskunskaper, att klura ut ett litet program som kan styra Nikons kameror.