Om någon påstår att du är tecknad så lovar jag att fråga... ;-)jkene skrev:
Ingen har frågat mig om jag är den jag är.
Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pay or Pray
- Trådstartare müsli
- Start datum
josef_k
Aktiv medlem
Håller helt med Roger
Att ta betalt för innehåll på hemsidor är att förstöra internet. Tror det är farligt om man vill behålla statusen som ledande bildcommunity. Varför ändra på ett vinnande koncept? Jag tror inte det kommer hålla i längden. Så trogna är inte medlemmarna. Åtminstone jag skulle fått en allrgisk chock om jag märkte att jag inte fick läsa articklar innan jag betalt.
Att ta betalt för innehåll på hemsidor är att förstöra internet. Tror det är farligt om man vill behålla statusen som ledande bildcommunity. Varför ändra på ett vinnande koncept? Jag tror inte det kommer hålla i längden. Så trogna är inte medlemmarna. Åtminstone jag skulle fått en allrgisk chock om jag märkte att jag inte fick läsa articklar innan jag betalt.
.Z.
Aktiv medlem
josef_k skrev:
Håller helt med Roger
Hur i hela friden kan du hålla me nån som inte finns;-)
//Larsa, som själv börjar fundera på om han finns nån annanstans än på FS...
stoltz
Aktiv medlem
Så du själv skulle vilja driva en community med hjälp av dina egna pengar? Samtidigt växer antalet medlemmar, ny hårdvara krävs och bandbredden växer, så också kostnaden.josef_k skrev:
Att ta betalt för innehåll på hemsidor är att förstöra internet.
Cyberpunk argumenten á la "information wants to be free" fungerar inte riktigt hela vägen i en marknadsekonomi. Du måste ju redan idag betala en del pengar för att komma åt innehållet - Internetabonnemang, dator för att titta på sidorna, skärm m.m. Då tycker jag isf att det är taskigt av hårdvarutillverkarna att ta betalt för att jag skall kunna använda nätet ;-)
Några lämnar, nya tillkommer - That's life. Jag kommer stanna, men jag är inte "alla" medlemmar. Jag tror att fotosidan kommer att vara ett lika "vinnande koncept" i fortsättningen. Att vara vinnande behöver ju inte endast innebära många medlemmar. Däremot så har den här tråden snarare bevisat den mänskliga egenskapen "motstånd till förändringar" eller "det var bättre förr".Tror det är farligt om man vill behålla statusen som ledande bildcommunity. Varför ändra på ett vinnande koncept? Jag tror inte det kommer hålla i längden. Så trogna är inte medlemmarna.
Du är inte "alla" medlemmarÅtminstone jag skulle fått en allrgisk chock om jag märkte att jag inte fick läsa articklar innan jag betalt.
Jag kan skicka lite antihistamin till dig på posten, men då får du betala portot, allting är inte gratis här i världen.
jkene
Aktiv medlem
stoltz skrev:
Jag kan skicka lite antihistamin till dig på posten, men då får du betala portot, allting är inte gratis här i världen.
Jag tycker den ena olagligheten efter den andra dyker upp i den här tråden. Först medlemmar som köper fästmän för billiga pengar, och nu oaktoriserad apoteksrörelse...