Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

På dagen för ett år sedan..

Produkter
(logga in för att koppla)
Skrev fel datum på förra bilden ser jag... ska förstås vara 070209 och här kommer
070210
 

Bilagor

  • 070210.jpg
    070210.jpg
    93.2 KB · Visningar: 160
mackan skrev:
Bra Sirpa vad vore den här tråden utan dig :)

Ja, det blir ju inte alltid så värst "roliga" bilder utan man tar vad man har så det åtminstone inte blir en bomdag. Idag har jag bara en banan att bjuda på men eftersom ingen annan lagt upp nån bild så får det duga ;-)

070213
 

Bilagor

  • 070213.jpg
    070213.jpg
    31.2 KB · Visningar: 289
SiU skrev:
Ja, det blir ju inte alltid så värst "roliga" bilder utan man tar vad man har så det åtminstone inte blir en bomdag. Idag har jag bara en banan att bjuda på men eftersom ingen annan lagt upp nån bild så får det duga ;-)

070213

Det duger gott, men det måste betyda att du fotgraferar nästan varje dag, imponerande!
 
I år håller jag på med ett projekt på min hemsida där jag fotar varje dag (förhoppningsvis utan några bomdagar alls under året), förra året var det lite mer sporadiskt, men den här potatisen råkade jag få med i matkassen förra året just på alla hjärtans dag!
Och, du Micke, kom igen och lägg ut lite bilder i den här tråden!
070214
 

Bilagor

  • 070214.jpg
    070214.jpg
    39.9 KB · Visningar: 257
Ett par bilder från en hundpromenad för snart ett år sedan. :)

IMG_0353.jpg


IMG_0374.jpg
 
Jaha, Så var det de där med "På dagen för ett år sedan" dvs bilden ska vara tagen på dagens datum för ett år sedan och inget annat.

Exempel: 18 feb 2007 Hos kinesen :)
 

Bilagor

  • 5668-potatis-kaka-50k.jpg
    5668-potatis-kaka-50k.jpg
    49.7 KB · Visningar: 174
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.