Annons

Optimal lins till Fujifilm X-M1

Produkter
(logga in för att koppla)

Bernard_M

Medlem
Skrivit här innan angående en kamera till min arbetsplats, jobbar som tatuerare. Jag fick många bra råd om kompakta kameror, ljus, och mycket annat. Har bestämt mig för att köpa den nya X-M1, Jag kollade upp lite klipp på youtube från fujifilm guys och den hade något som kallades smart flash som inte tvättade ut färgerna, motivet blev ljusare men man såg knappt att en blixt användes, ingen reflektion alls nästan. Kameran verkar också ge riktigt bra bildkvalitet.

Det jag har problem med nu är, vilken lins är den mest optimala för att plåta tatueringar? Har kollat mest på ''pancake'' versionen för den är liten o smidig men jag vet inte om den är det bästa alternativet. Här är en länk där dom har alla sina linser sen bifogar jag lite bilder på gaddar så ni ser enklare vad jag behöver.

http://www.fujifilm.eu/se/produkter/digitalkameror/fujinon-x-mount-lenses/
 

Bilagor

  • 191434_514601005235553_1368428748_o.jpg
    191434_514601005235553_1368428748_o.jpg
    70.9 KB · Visningar: 80
  • 383659_312653502096972_1673171718_n.jpg
    383659_312653502096972_1673171718_n.jpg
    41.4 KB · Visningar: 82
  • 942060_652233044805681_2146702895_n.jpg
    942060_652233044805681_2146702895_n.jpg
    45.6 KB · Visningar: 56
  • 1025616_646516548710664_1033284442_o.jpg
    1025616_646516548710664_1033284442_o.jpg
    43.6 KB · Visningar: 52
  • 414449_445478062147848_43236274_o.jpg
    414449_445478062147848_43236274_o.jpg
    53 KB · Visningar: 58