zosma
Aktiv medlem
När jag läser tidningen online, så fungerar det bra en stund, men sen blir det bara grått, efter ett visst antal sidor, så jag måste ladda om sidan, och leta och scrolla vara jag var, då funkar det ett tag igen, sen måste jag göra det igen. Så man måste göra det ett antal gånger, varje gång hamnar jag i börjar av tidiningen, och får försöka hitta till stället jag var. Tänkte att det kanske var webbläsaren på den här dator, men nu testade jag i min surfplatta med android, och det blev samma där.
Alltså man kan ju läsa så småningom hela tidningen, men det är lite irriterande. Speciellt eftersom det går ju inte direkt att hoppa till någon sida, utan man måste scrolla sig fram.
Edit: Tänkte efter att jag skickat inlägget, att om det kan bero på att sidan har inte hunnit laddas längre, fast har för mig att jag ibland väntat en bra stund utan att det har kommit fram nåt istället för det gråa. Annars har jag ju bläddrat ner relativt snabbt.
Alltså man kan ju läsa så småningom hela tidningen, men det är lite irriterande. Speciellt eftersom det går ju inte direkt att hoppa till någon sida, utan man måste scrolla sig fram.
Edit: Tänkte efter att jag skickat inlägget, att om det kan bero på att sidan har inte hunnit laddas längre, fast har för mig att jag ibland väntat en bra stund utan att det har kommit fram nåt istället för det gråa. Annars har jag ju bläddrat ner relativt snabbt.
Senast ändrad: