Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Om att kunna redigera given kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

jac38

Aktiv medlem
En funktion som tyvärr fallit bort är förmågan att direkt efter man givit bildkritiken är att då kunna redigera sin text. Jag har en viss ordblindhet och jag ser alltid den först när jag lagt ut min kommentar. Ibland ser jag att jag inte uttryckt mig bra nog och vill ändra det. Här i forumet finns funktionen och det fanns förut samma möjlighet i Bildkritik men har nu försvunnit.

Jag gissar det enbart är en bortglömt funktion i skapandet av det nya och att ingen debatt om detta behövs, därför la jag upp det här som en ny tråd och inte under tråden "Ny bildvisning" i den andra gruppen.

MVH
Jacob Boman

Den skall finnas kvar, däremot har vi dolt knapparna lite för att få lite renare - för musen över, eller klicka på, "..." efter Besvara-knappen. Om det inte funkar, meddela mig vilken bild du märker detta på så skall jag kolla.

Du har helt rätt och det fungerade. Kan ju vara dumt att gömma dem om det inte samtidigt blir tydligt att de finns och var...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar