Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Objektivköp i Polen/Warszawa?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lurch

Avslutat medlemskap
Nån som har koll på prisnivåer på objektiv (sigma) i Warszawa och var man kan köpa dem?

Eller någon som vet var man kan kolla priser på nätet?
 
Glöm det, jag hittade en sida på nätet och det var ungefär samma priser på i Sverige.
 
Annars finns ju www.allegro.pl också.....som visserligen är på Polska...men man kan göra bra klipp där ibland,sidan är polska motsvarigheten till tradera.se...Företag lägger också ut annonser där.

Mvh
 
Finns knappast någon anledning att shoppa kameraprylar bara för att man råkar vara i Polen. Är priserna låga där går det ju lika bra att handla på postorder.
 
ErlandH skrev:
Finns knappast någon anledning att shoppa kameraprylar bara för att man råkar vara i Polen. Är priserna låga där går det ju lika bra att handla på postorder.


Varför skulle man handla på postorder om man nu råkar vara i Polen och hittar billiga grejjer??
 
Det blev ett Sigma 70-200mm f/2.8 APO EX HSM DG Macro, det var slut på B&H Electronics så jag hittade det inte för $799. Jag fick nöja mig med $829...
 
Men vilket sammanträffande:)!!....Köpte sj ett likadant objektiv igår:)(eller nja det var ju versionen utan mackro som jag fick tag på(modellen innan)...men dom är ju ganska så lika....

Har bara hunnit ta några testbilder med den,men hittils är jag väldigt nöjd,jag tog bort stativ fästet då jag tyckte att det var ivägen när man zoomar..en annan liten detalj var att zoomen vrids åt fel håll enligt mig,skulle vilja ha 70mm längst åt vänster,men det är ju en vanesak..

Har jämfört Sigman min mot Canon 70-200/4L och 2,8L
som en bekant till mig äger....och skillnaden är faktiskt väldigt liten,största skillnaden var enligt mig i känslan,där Canon var betydligt bättre enligt mitt tycke iaf,men bildmässigt var det marginell skillnad.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.