Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Objektiv...
- Trådstartare booshwah
- Start datum
Bjarte
Aktiv medlem
J.Paul skrev:
Ja, Expert i Sundsvall hade i alla fall inte hört talas om det!
Det är ju iofs lite intressant, för före jul så hade de det i lager enligt Experts hemsida.
Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
troell skrev:
Du kan lika gärna köpa Samsung 50-200/4-5,6.Tillverkas i samma fabrik som Pentax. Det som skiljer är antireflexbehandlingen som är väl så bra hos Samsung/Scheider.
Det är samma antireflexbehandling på båda objektiven, jag har inte sett någon bild eller hört någon person som kan visa att antireflexbehandlingen skiljer sig åt. Objektiven är identiska, förutom viss kosmetika på utsidan.
Hälsar
R
Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
Re: 995:- på Expert
Det var ett introduktionserbjudande och gällde ett begränsat lager - specialinköpt för att säljas billigt. Idag verkar 1900 kr vara ett vanligare pris. En del listar fortfarande det gamla priset, men jag har ej hört någon på ett tag som verkligen lyckats köpa ett för 995kr. Möjligen om man är en väldigt bra förhandlare...
Hälsar
R
Måns H skrev:
Köpte Samsung 50-200 för 995:- inkl moms på Expert Vänersborg dec 2006. Har sett det på fler Expertbutiker till samma pris.
Det var ett introduktionserbjudande och gällde ett begränsat lager - specialinköpt för att säljas billigt. Idag verkar 1900 kr vara ett vanligare pris. En del listar fortfarande det gamla priset, men jag har ej hört någon på ett tag som verkligen lyckats köpa ett för 995kr. Möjligen om man är en väldigt bra förhandlare...
Hälsar
R
damir
Avslutat medlemskap
Leif... skrev:
Ok, ja en sådan har jag också.
Har du möjlighet att posta lite bilder tagna med objektivet. Hade vart intressant att se hur det presterar. Är också sugen på den men hittar inga bilder som är tagna med den.
joppis
Aktiv medlem
damir skrev:
Har du möjlighet att posta lite bilder tagna med objektivet. Hade vart intressant att se hur det presterar. Är också sugen på den men hittar inga bilder som är tagna med den.
Jag hittade flera foton tagna med det objektivet här på fotosidan. Sök med frasen "Samsung 50-200" (utan citattecken).