Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Objektiv-värdering

Produkter
(logga in för att koppla)

henjea

Medlem
Hej.
Har tängt sälja av lite gluggar och behöver veta ungefär vad dagspriserna ligger på.

Följande är Minoltas första utgåva av:

16mm / f2,8 fisheye
20mm / f2,8
28-135mm / f4-4,5
50mm / f1,4

Cosina 19-35mm
Tokina 80-400mm

Ett tips annars är ju att du säljer via Tradera - då får du ut det högsta någon är beredd att betala just nu...
/Johan

Ett tips annars är ju att du säljer via Tradera - då får du ut det högsta någon är beredd att betala just nu...
/Johan

Tack för svaret!
Om jag ska lägga ut dom på tradera vill jag veta ungefär vad jag kan få,för jag gillar och använder alla gluggarna (Säljer max 3-4totalt). Anledningen att jag vill sälja är för finansiering av
A850

Har även Minolta rs macro 50mm/2,8 och minolta 100mm/2,8 som ev. kan säljas...

/Henrik

Vilka objektiv ska du då ha kvar till A850? Den förtjänar ju bra objektiv. Har du andra

16mm är ju rätt kul på en FF, 50mm är väl ett måste och 28-135mm är ett bra walkaround.

Vilka objektiv ska du då ha kvar till A850? Den förtjänar ju bra objektiv. Har du andra

16mm är ju rätt kul på en FF, 50mm är väl ett måste och 28-135mm är ett bra walkaround.

Väljer mellan 16mm fisheye och 20mm.sen e jag osäker om jag vill ha kvar
50/f1,4 eller 50/2,8 macro..
sen om jag ska ha Cosina 19-35 + minolta 100mm macro eller minolta 28-135?????

Mvh/Henrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar