Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nytt projekt

Produkter
(logga in för att koppla)

gripenfighter

Aktiv medlem
Hej på er! Jag har ett samhällsfoto projekt på gång. Söker därför tio fotografer från jönköpingsområdet. Du kan vara amatör, entusiast eller proffsfotograf alla är välkomna. Det viktigaste är att du gillar att fotografera utomhus. Behöver tio seriösa fotografer till en början för att ventilera lite tankar om projektet. Först till kvarn är det som gäller. Är du intresserad skicka ett mail till mig på [email protected] så berättar jag mer. Mvh christian

Låter spännande, men jag bor inte i Jönköping, skriv gärna i Rubriken, i inlägget i Fotokompistråden, i vilket område/landsände Fotokompis/projektkamrater letas efter, istället för intetsägande "Nytt projekt"... ,-)

(Så slipper jag tex jag efter mailavisering om nytt inlägg i aktuell tråd starta upp dieselgeneratorn, hitta igen vart internet befinner sig, hänga ut internetantennen, bara för att få veta att det handlar om något som ska avhandlas i en ort många mil bort.... )

/B

du får gärna vara med.

klart att du får vara med. Jag skrev jönköping för att jag själv kommer därifrån. Skicka din mail och lite uppgifter till mig. Först till kvarn.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar